مصاحبه آرشیو خبر ها
هر آنچه میلان در لیگ انجام داده را فراموش کنید

هر آنچه میلان در لیگ انجام داده را فراموش کنید

هافبک تکنیکی یوونتوس سال گذشته برای پست پشت مهاجم که بیانکونری به شدت به آن نیازمند بود به تورین آمد اما نتوانست در ترکیب آلگری جایی ثابت پیدا کند. او در این رابطه در روز کنفرانس خبری یوونتوس به خبرنگاران گفت:

 

دو سال قرارداد دارم و خونسردم. اینجا را دوست دارم. تورین شهری ایده آل برای من و خانواده ام است. اولین خانه ام را در اینجا خریدم و دوستش دارم، امیدوارم اینجا بمانم.

 

هرنانز که با تغییر پستی که آلگری برای او در نظر گرفت نهایتاً درخشش خود را آغاز کرد، اکنون در غیاب مارکیزیو به انتخاب اول مربی برای پست هافبک دفاعی در فینال جام حذفی مقابل میلان تبدیل شده است.

 

(میلانی ها) گذشته از آنچه در لیگ انجام داده اند حریف خوبی هستند و باید به آنها اخترام بگذاریم و آگاه باشیم که می توانند به ما آسیب برسانند. نمی توانیم هیچ چیز را ساده بگیریم، باید در مسیری که تاکنون بوده ایم ادامه دهیم. در بهترین حالت مشغول آماده سازی هستیم و حریفمان را دست کم نمی گیریم. مربی بر این مساله اصرار دارد.
بازگشت به رم؟ بازی در رم برای من خاص است. اولین شهر (ایتالیایی) ست که در آن (با لاتزیو) بازی کردم. (رم) همیشه من را به یاد فیلم گلادیاتور می اندازد. برایم شهری جادویی است و خوشحالم که به استادیوم المپیکو بازگردم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سینا گران
سینا گران«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: